Kezo motionerar del 2

Dagens övningar bestod i:

- Skritta i högt blåbärsris för att möta upp Julia vid motionscentrum Ryd.

- Promenad med Julia ca 3,5 km

- Skritta upp och ner för branta bergsknallar

- Springa lös och hoppa över omkullvälta stockar i skogen

- Hoppa Idas egengjorda studskombination med tre små hopphinder byggda av grenar 4*3 hopp

- Springa av sig lös en bit

- Skritta hem från Rydsskogen

Helgens hoppteknikkurs satte visst sina spår! Kezo verkar trött och nöjd. Jag är nöjd.

Nu ska jag bara:

1. Komma ihåg var jag satte upp studskombinationen

2. Hoppas att ingen förstört den

Kommentarer
Postat av: Hedvig

Och 3. Berätta för Hedvig var den är så att hon också kan använda den :D

Ska vi träna imorgon förresten?

2011-04-20 @ 15:13:13
URL: http://trolleboll.com
Postat av: Ida

hehe, det ska jag göra =) Alternativt visa.. =)



Jag kan imornkväll i så fall. jobbar till 16.15. Samma upplägg som sist? Jogga och sen springa fort..

2011-04-20 @ 16:16:15
URL: http://cronebäck.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0