Gårdagens duktiga

Igår fick Adde ut mig i spåret igen. Var på tok för länge sen så det var verkligen på tiden! 5 kilometers pina. Vilket jäkla gnäll det var från min sida. Vilken usel kondition jag skaffat mig. Bättring!! Men stört skönt var det när jag väl tagit mig runt. Jag stannade bara en gång för att få luft då en del av mig dog litegrann där ute. Tempot avtog rätt markant mot slutet också, men jag tog mig runt! Vilket egentligen betyder att jag borde ta 5 km nästa gång också. Eftersom jag kan.

I kväll ska jag möta upp Hedvig på brukshundklubben och träna agility. Vi tänkte köra hel bana idag då det lite för ofta blir att man bara kör kortare kombinationer när man är ute. Får se om Kezo är het på gröten idag eller om han är väldigt påverkad av värmen. Det är lite svalare idag, så det borde gå!


 

Kezo och Solveig, som jag tyvärr var tvungen att sälja när jag flyttade till korridor..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0