En lägesrapport från förskolan

Jag trivs. Verkligen! Fortfarande! För första gången sen jag började på lärarprogrammet för 3,5 år sedan känner jag verkligen att jag valt rätt. Måhända vill jag jobba som lärare framöver också, jag har ju behörigheten och trivs där med. Men förskolan känns verkligen så bra.

Eller vad sägs om att sitta i en soffa med en nyvaken liten krabat på 1,5 år i knät som ligger och småslumrar och vaknar till liv? Eller att fylla ett stort kar med vatten och leka, utforsta och plaska där med tre små tvååringar? De lär sig något nytt varje dag och allt är spännande!

Kommentarer
Postat av: Anna

åh, vad mysigt du har på jobbet! :)

2010-02-17 @ 19:34:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0