Ska du rösta?

Mitt i flytthärj och galej i helgen måste man ju nu börja fundera. Vad ska jag rösta på? För visst ska jag rösta! Det är ett måste!

Jag har alltid varit vänstervriden. Mer eller mindre. Mest mer tror jag.

Är man osäker kan man göra ett test här. ett övergripande om man inte ens vet åt vilket håll man lutar och ett mer specifikt där man ser hur mycket man passar in på de olika partierna. Frågorna tycker jag känns vettiga och knepiga frågor har en rätt bra förklaring så man faktiskt har en sportslig chans att svara ärligt.

Jag fick Vänsterpartiet på testet. Om det blir dom återstår att se. Men åt höger kommer jag i vilket fall inte vända mig!

Hur ska du göra? Har du bestämt dig?

Kommentarer
Postat av: Annna

har ingen aning hur jag ska rösta! börjar få lite ågren över det, så ska nog göra testet som du länkade till..

2010-08-27 @ 19:19:54
Postat av: Hedvig

Jag har bestämt mig! Och inte blir höger inte, framför allt inte med den galna Eskil vid jordbruksrodret...

2010-08-27 @ 23:51:15
URL: http://trolleboll.wordpress.com
Postat av: Hedvig

Testet visade MP eller V, samma procentsats! Jahaja

:)

2010-08-28 @ 00:07:51
URL: http://trolleboll.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0