jobba, packa, hosta, snora

Ett problem löst. Hundarna har tid på pensionat två dygn nästa vecka så att jag får tid att flytta och så att hundarna slipper bo i typ en släpvagn under tiden.

Nu borde jag packa. Har packat en låda, sen tog jag matpaus. Den pågår fortfarande fast maten är slut. Jag är halvsjuk. Sådär som man blir en dryg vecka efter att den nya terminen dragit igång och barnsnor blandas i en härlig kavalkad i luften när barnen nyser och hostar. Som konfetti. Fast färgerna skiftar bara mellan gult och grönt.

Idag var det livat värre på jobbet. Måndag och barnen verkar ha suttit blick stilla hela helgen. Full fart framåt, uppåt, åt sidan, neråt. Gap och skrik. Inte konstigt att jag inte kan varva ner ordentligt för att ta tag i kvällen. Behöver nog en stund till i soffan för det tror jag.

 

baraq jag som vill ha jul?


Kommentarer
Postat av: Anna

jag vill också ha jul!!!! :)

2010-08-23 @ 20:34:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0