Ett stycke valborgsfirande avklarat

Vi grillade. Det regnade. Vi gick in och åt. Vi drack öl. Vi drack vin. Vi drack fulvin. Vi lyssnade på musik. Vi skrattade. Vi dansade. Vi hade roligt. Vi var snygga.

Tack för en trevlig kväll älskade vänner!

Linda fotade. Jag ska blinka med ett öga eller två och se om jag kan få ett par bilder. Känns egentligen ovärt att beskriva en sån kväll helt utan bilder. Mitt kamerabatteri och jag är inte bästisar i dagsläget. Ska åtgärdas. Egentligen borde jag införskaffa en mer användarvänlig kamera för festverksamhet. En mindre och smidigare. Det får bli ett sommarjobbslönsprojekt kanske.

Nu ska jag göra nåt. Eller bara slöa.. Ja, men typ så.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0