Saker jag gjort under året som varit

Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut?

Tog examen. Jobbade heltid som förskollärare. Flyttade till en tvåa. Köpt ett skrivbord. Skaffat en egen TV-bänk.

Har du några nyårslöften?

Har inte bestämt mig än. Men tror inte det. Ska ju sätta upp mål. Men inte löften.

Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år?

haha! Var det någon som inte blev det?

- Linnea fick en Albin

- Emelie fick en Milo

- Malin fick en Alfons

- Rebecca fick en Valter

- Moa fick en Hugo

- Anna fick en Ester

Alla är vänner från inte Linköping.

 

Vilka länder besökte du?

Jag besökte Kaggestorp, som ligger långt ut på landet.

 

Vilket datum från år 2010 kommer du alltid att minnas?

Jag vet faktiskt inte vilket datum. Men jag vet vilken film. Och med vem.

 

Vad var din största framgång 2010?

Examen och tillsvidareanställning

 

Största misstaget?

Ett par glas vin för mycket ett par gånger kanske.


Bästa köpet?

Ett par glas vin? Annars gillar jag min soffa.

Vad spenderade du mest pengar på?

Möbler och saker till lägenheten tror jag.

 

Gjorde någonting dig riktigt glad?

Ja, flera saker.

Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2010?

Jag vet inte. Jag kommer aldrig ihåg sånt.

Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år?

Gladare mest

 

Vad önskar du att du gjort mer?

Vet faktiskt inte.

Favoritprogram på TV?

Cougar Town och Big bang theory är årets bästa.

Vad gjorde du på din födelsedag 2010?

jobbade?

Hur skulle du beskriva din stil år 2010?

termobyxor, mössa, vantar och fotriktiga skor. Under sommaren levde jag i cykelbyxor. Nånting hade jag säkert upptill också hoppas jag!

 

Den bästa nya personen du träffade?

Ny och ny vet jag inte.. Men den bästa personen jag lärde känna flyttar in hos mig och Kezo om inte alltför lång tid!

 


Kommentarer
Postat av: linnea e

Låter ju som ett toppenår! Grattis till allt som gjort dig lycklig! Gott nytt år gumman!

2010-12-31 @ 10:15:26
Postat av: Kinell

Alla vet ju vem som lärde dig att använda cykelbyxan ;) God fortsättning gumman!

2011-01-03 @ 22:19:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0