Varför jag valde att bo kvar i Ryd

 

Hemköp har allt man behöver och lite till

 

 

Det är nära till jobbet

 

 

Även om jag inte är student längre kan det aldrig vara fel att ha krypavstånd till [hg]!

 

 

Jag har skogen fem minuters gångväg från lägenheten.

 

 

Det är inte så fasligt långt till stan faktiskt. Och eftersom Adde pluggar fortfarande är du ju bra att han har cykelavstånd (ehhh??) till universitetet!

 

 

Även om det inte ser inbjudande ut NU tror jag att en grill och ett glas rosé i sommar kommer göra sig ypperligt på uteplatsen utanför vårt hus!


Kommentarer
Postat av: Anja

Jag kommer helt klart sitta vid en grill och dricka rosé på er uteplats i vår. :)

2011-01-05 @ 22:10:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0