Jag tror jag mår bra!

Ja, det gör jag verkligen! Det har varit en underbar vecka på jobbet med sådär lagom lite barn så vi verkligen haft tid att ha roligt! Vi har också hunnit fixa inför vårterminen vilket känns bra! Efter att ha löst av alla andra för att dom ska få planera under hela hösten känns det som att det faktiskt var min tur nu att få lite tid över. Imorgon har vi elva barn i hela huset på 3 personal så vi får nog en mysig dag då också!

Andra saker som får mig att må bra:

- Jag har valt att inte fortsätta med den mentala träningen med agilitygänget. Mental träning som får mig att må sämre mentalt, är kanske inte bra. Det var roligt, men motivationen att läsa fanns bara inte. Nu ska jag ta tag i skönlitteraturläsningen som jag längtat efter under min studietid. Då ska jag inte börja läsa för att plugga igen, även om det är intressant läsning.

- Långa promenader med vänner. Senast igår var jag och Carro, som jag inte träffat på allt för länge, ute i en och en halv timme i skogen och pratade om livet, plugg, jobb och allt mellan himmel och jord.

- En inplanerad kväll med underbara Anja och Julia på lördag för att dricka vin, laga mat och spela spel. Jag ser verkligen fram emot den och det var länge sen jag kände att jag hade ork för en bortkväll.

Jag tror minsann jag hamnat med fötterna ner och huvudet upp igen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0