TGIF

Alla bloggare som är något måste någongång ha använt den förkortningen. Även om jag är tre år försen eller nåt. Thank god it´s friday.

Fast den här veckan känns det inte så. Det har varit en riktigt bra vecka på jobbet där jag känt mig duktig, omtyckt och att det mesta flutit på. Hemma känner jag mig alltid omtyckt. Det är en fantastisk känsla.

Fast det är ändå kul att det är helg! Ikväll är det bokcirkel med flickorna. Jag har inte läst ut boken, men har i alla fall en uppfattning så kan vara med och diskutera. Imorgon ska jag fysträna med Hedvig på förmiddagen. Vi ska lära oss bli snabba, vändbara och bra på att accelerera. Precis som våra hundar. Vad hjälper det om hundarna kan springa fort när vi själva flåsar efter som två tunnor. Det ska bli ändring på det!

Imorgon kommer också min mamma hit! Vi ska handla, fira Adde som fyller på söndag och ha det allmänt gött. Det går bra nu kompis.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0