Sån där najs helg

Lugnt, skönt, mysigt. Det kan nog sammanfatta min helg. Precis så som jag ville ha den. Födelsedagsfika med flickorna har avverkats vilket var klockers. Gott fika på Steve´s och sedan ett stort glas rött på uteservering. I kombination med de bästa flickorna var det grymt trevligt!

Liten tripp till IKEA idag med Julia för att inhandla ännu mer saker var ett måste. I övrigt har helgen spenderats med Adde och hundarna. Mysigt och bra. Som det ska vara efter en tuff jobbvecka. Imorgon drar det igång igen. Jag är redo och utvilad!

 

 

 

 

 

 

Är de inte underbara?


Kommentarer
Postat av: Linda

Åh vilka smickrande foton känner jag :p

2010-09-12 @ 20:48:11
URL: http://lindafrodin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0