Jag hamrar och spikar, jag bygger en bil

Jag är typ världens sämsta på att blogga nu för tiden. Valet är över och i övrigt verkar jag för tillfället inte ha något liv utöver jobbet. Det slukar verkligen all min energi just nu. Delvis är det nog för att jag ännu inte vant mig. Det är en omställning. Det är också mycket att lära sig. Varje dag. Hög ljudnivå och högt tempo med så många barn.

Jag har dock fått veta att jag om allt går som det är tänkt får ett vikariat efter jul som gör att jag får vara på en och samma avdelning hela tiden. En avdelning jag trivs bra på dessutom. En klart positiv omställning till mina tre avdelningar nu.

Förskolläraryrket är det rätta för mig, som det ser ut nu. Vilken härlig utmaning det är! Varje dag, hela tiden!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Tank dig da att dessa skrikande, bajsande och snorsprutande barn ar spanjorer...Ya te digo...

Hoppas allt ar bra annars :)

2010-09-27 @ 15:35:05
URL: http://aventyrpag.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0