Han kan ju hjälpa till med datorn i alla fall. Om han hinner.

Det går Hollywoodfruar, New York fruar, Skånefruar (what???) och jag vet inte vad på televisionen just nu. Man ska tydligen vara en fru till någon rik knös för att räknas just nu. Jag menar, hey, vem vill inte vara det?

En annan grej man annars skulle kunna satsa på är teknologstudentflickvänner. Det finns likheter. Hollywoodfruarnas män är sällan hemma. De är ute och tjänar pengar. Teknologstudenten tjänar inga som helst pengar, men han är inte hemma. Så typ samma är det ju. Han sitter och labbar, pluggar, skriver tenta eller nåt annat kul för att just du ska få känna dig sådär hipp som Anna Anka.

Du får sitta själv hemma och vardagslyxa. Kanske hänga upp ett par tofsar i lägenheten i likhet med Maria Montazami. Fundera över hur stor bubbelpool du ska skaffa sen. När han pluggat klart (om typ hundra år?) och kommer håva in de där pengarna han lockade med när ni träffades.

Jag har för tillfället en soffa och en TV i mitt vardagsrum. Nästan lyxigt. Man kan sätta igång filmandet vilken dag som helst. Ska bara köpa ett par tofsar.


Kommentarer
Postat av: Maria Fransson

Haha, åh du är inte bitter ;)

2010-09-18 @ 17:30:58
URL: http://lillnorrtan.blogg.se/
Postat av: teknologstudent

duuuu jag har bakat en dubbelkladdkaka åt dig o du bara sitter o klagar =D

2010-09-18 @ 17:45:59
Postat av: Anna

haha, har du långtråkigt?? Du får börja flytta runt din toffs-samling! ( Lyllo dig! hur många flickor får dubbelkladdkakor?? Jag hade varit nöjd bara jag fick en enkel.. :P )

2010-09-19 @ 14:37:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0