Göttigt!

Igår kom det två trevliga farbröder med en soffa till mig. Dessvärre inte bara sådär. Jag (än så länge mamma, men ska lösa det snarast) har betalat den. Sålde ju min förra innan jag flyttade in här så har stått utan några dagar. Såååå skönt med en soffa igen! Halvligger i divanen nu och surfar och tittar på TV. Som rubriken antyder. Göttigt!

Det är helt galet dyrt att flytta har jag kommit fram till. Speciellt när man flyttar från 20 till 60 kvadrat. Måste handla MASSA nytt! Vilket ju är roligt förvisso. Men som sagt. Dyrt.


Jag vet att jag är en dålig människa som inte lagt upp några kort än. Men det är fortfarande så långt ifrån färdigt att jag inte känner att det är nån idé. Så fort det är sebart kommer det. Så länge kan ni ju spana in min vackra skapelse!

 


Kommentarer
Postat av: Anna

gilla

2010-09-08 @ 21:19:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0