Mer bilder kan ni få imorn

För nu är det dags för uppdatering om vad som händer i Idas liv. Bra saker.

Idag var en kalasdag på jobbet måste jag säga. Underbar förmiddag i skogen med femåringarna, rolig pysseleftermiddag med 4-5-åringarna på eftermiddagen i Halloweens tecken och ett mycket givande första kurstillfälle i TRAS (tidig registrering av språkutveckling). Jag som varit trött, trött och ännu mera trött ett tag nu känner att det finns hopp!

Det ÄR ju det här jag vill jobba med och det ÄR ju så roligt när man anstränger sig lite för att göra det där lilla extra. Att se i princip ALLA barn släpa in sina föräldrar för att visa spökena och häxorna vi satt upp med fina ramar på väggen gör att det känns rätt och kul! Språkutveckling är ju dessutom ett av de ämnena jag alltid gillat allra mest så att få fördjupa sig i det mer är roligt!

So long lovers!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0