Idag säger jag grattis!

Idag firar Sofia och Sabina 2-årig bröllopsdag! Eftersom jag var toastmaster på deras bröllop känns det lite extra speciellt för mig. Det var ett bröllop jag än i dag minns som det var igår just på grund av att jag var så skärpt hela tiden. Men det jag minns allra mest är den fina stunden då de går in tillsammans till fin musik och säger ja till att leva tillsammans i resten av deras liv. Det var så fint!

Så grattis Sofia och Sabina och hoppas ni får mängder med härliga år tillsammans!

 


Kommentarer
Postat av: sofia

tack så mycket kära du!!! Du gjorde ett kanonjobb som toastmaster! Förnyar vi våra löften om ex antal år så får du göra om det! :P

2010-10-25 @ 13:15:07
URL: http://sofran.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0