Utmaning

Jag blev utmanad av Fia

4 TV-program jag ser:
Big bang theory
Cougar Town
How I met your mother
Vänner

4 saker jag har gjort idag:
Jobbat
Tittat på när Adde packat upp saker i köket
Satt upp en julstjärna i fönstret
Gått en promenad med Hedvig och hundarna

4 saker som jag längtar efter:
Julen
Att få träffa klasskompisarna från gymnasiet igen
Mitt nya vikariat som börjar efter jul
Flytt nr 2

4 saker på önskelistan:
Jag är faktiskt sjukt nöjd med tillvaron
En mer hundanpassad bil vore najs

4 saker jag avskyr:
När tiden inte räcker till
När jag kommer hem från jobbet och inser att jag sagt fler nej än ja
När man ser problemen och inte lösningarna
När pengarna inte räcker till

Jag utmanar: Den som vill!

Kommentarer
Postat av: Annie

Vaddå flytt nummer 2? Ska du flytta igen? :)

2010-11-04 @ 21:49:58
URL: http://klanto.blogspot.com
Postat av: Annie

Jag antog din utmaning :)



Vad trevligt att ni ska bli sambos! Grattis :)

2010-11-06 @ 16:47:51
URL: http://klanto.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0