Det går framåt

Jag mår bättre. Hostan vill inte riktigt ge sig men den blir bättre i alla fall och jag kan visstas kortare stunder ute nu utan att bryta ihop i dunderhosta när jag kommer in. Jag har fortfarande förhoppningar på agility ikväll. Får se om kroppen jobbar med mig idag.

Pratar lite med Karin på msn om lägenheter och hur de ser och hur man vill att de ska se ut och att pengarna alltid sätter stopp. Men i alla fall kom jag på att lite nytt hänt sen sist och att jag ju kan visa ett par nya bilder. Nu när det är bestämt att Adde flyttar hit fick vi ett litet ryck igen och fixade lite småsaker. Som gardiner.

 

Upphängningar är bra. Mitt största problem är nästan hur allt ska få plats i vårt lilla badrum. Vi löste det delvis så här!

 

 


Kommentarer
Postat av: Hedvig

Snyggt!! Måste ju se hur du bor nån dag ju! :)

2010-11-21 @ 12:43:07
URL: http://trolleboll.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0