Mycket att göra, men lite motivation

Idag borde jag:

- tvätta
- städa
- plugga
- springa

Jag tvättar för tillfället. Men resten känns inte direkt lockande fast jag verkligen borde.

Vissa dagar känns det bara som att soffan är det bästa stället att vara på. Inget annat direkt lockar. Fast man vet att kastar man sig bara ut i spåret är det skönt. Sätter man bara igång att skriva kommer man igång. Börjar man väl städa känns det sjukt skönt när det är klart. Istället funderar man över om man ska bryta chokladförbudet och bara vara onyttig för en dag.

Jag tror jag ska ha mens. Vet inte hur jag annars ska förklara min negativa inställning? Jag har det ju grymt bra!

Kommentarer
Postat av: Daniel

Evigt dilemma det där att bara komma igång... man borde helt enkelt sluta tänka... och bara köra på.

2010-05-10 @ 15:05:27
URL: http://danielfagerholm.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0