Kvällsfunderingar

Har precis vinkat av Malin, Julia och Maria för kvällen. Det blev en lugn snackkväll med söta flickor. Söta flickor kan man faktiskt inte få för mycket av. Just mina söta flickor är ju dessutom grymt bra.

Imorgon är det dags för 30-årssittning för Fröken på Kårallen. Finsittning var länge sen jag var på och ska bli roligt att göra sig lite vacker (mer vacker än vanligt) och ha kul med Malin och folket. Folket är en samling människor de också. Folk är bra.

Nej, det här blir bara flum. Kände en stund att jag kunde prestera text ikväll, men det gick visst inte. Någon dag framöver ska jag nog ta tag i någon bättre text. Ha förtröstan mina vänner!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0