Jobb och sånt

Idag har jag jobbat i Tranås. En annan avdelning än den jag brukar vara på men det gick rätt bra ändå tycker jag. Femåringar är mycket mer av allt men de är härliga de också! Som tur är fick jag dessutom en halvtimme med "mina" småttingar också innan jag var tvungen att gå till tåget. Galet härligt att träffa dom och dom var riktigt glada att se mig också! Vilket fantastiskt jobb man har ändå!

Imorn fick jag några timmar också på samma avdelning som idag. Kunde inte tacka nej fast jag borde plugga men det ska nog hinnas med på något sätt. Känns dumt att jag ska bort i helgen. Den skulle behövas till plugg. Men en farbror som ska gifta sig måste väl prioriteras på något sätt han också!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0