Jaha

Satte klockan på sju. Var trött men upp skuttade jag och rastade hundar och gjorde mig iordning. För att upptäcka att intervjun var en timme senare än jag trodde. Bra jag kollade i tid, men ändå. Nu har jag ju en timme extra att bränna.

Fick lite bilder av pappa från grebbestad, som förvisso jag fotat. Var sjukt många, men bara några ramlade in här igår. Ni kan ju få se nån av dom =)

 

farfar fick en tårta

 

 

Han blev kalasglad!

 

 

Vi sjöng för farfar. Niklas vinkar till kameran.

 


Kommentarer
Postat av: Malin

Sv; Vi ska inte sova över så det kommer nog kännas bra... jag har inte grejer för sånt =P men det ska bli kul!

Ser ut som du haft en härlig helg i Grebbestad =)

2010-05-18 @ 14:53:32
URL: http://lillgurka.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0