Jag är bra, men jag är också dålig

Dagens duktiga besudlas av dagens oduktiga så kunde inte ha det som rubrik idag.

Jag har sprunigt femman idag. Gick bra första 3 km. Sen blev det sjukt segt. Gick ca 500 meter för både jag och hundarna  pallade bara inte. Sista kilometern sprang jag intervaller. Det är ju faktiskt en lite bra omväxling till att bara nöta på. Pressa kroppen att springa lite snabbare. Landade till slut på 35 minuter på de 5 kilometrarna så måste haft ett rätt hyffsat tempo ändå med tanke på att jag gick en bit.

Nästa gång kanske jag ska ta 2,5 km och köra intervaller genom hela. Det vore rätt skönt faktiskt.

Nu sitter jag hemma och inser att jag måste lämna mitt hem för att kunna plugga. Men jag orkar inte lämna hemmet. Summan av detta blir att jag sitter och bloggar, msnar och slöar. Jag pluggar alltså inte alls. Om inte öppnande av dokument räknas som plugg?

Eftersom jag imorgon ger mig av till Falköping för att sedan på torsdag dra till Grebbestad och släktträff som varar hela helgen borde jag verkligen skriva mer idag. Fick mycket gjort igår, men klart är det ju inte än. Arbetet ska in på måndag och det vore skönt att inte behöva sitta söndag natt. Men fortsätter jag så här är det precis det som kommer hända. Giv mig styrka!

Pepp som tusan för Grebbestad är jag i alla fall!

 

fotboll a la Barreforsklanen midsommar 2009

 

 

trångt som tusan a la Barreforsklanen midsommar 2009

 

 

Fint a la Grebbestad


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0