En bättre dag

Idag känns livet som vanligt igen. Hade nog bara en dålig dag igår, med eller utan inblandning av hormoner. Det är ju smidigt att kunna skylla på PMS så jag gör det! När man har chansen, varför avstå?

Hade en lugn slömorgon vid teven med Adde och hundarna idag. Ett bra sätt att starta en dag på. Nu är det alltså dags att sätta fart med dagens bestyr. Plugg med Julia i Key och förhoppningsvis en fika på stan med Malin under dagen. Hon är ju kvar i stan och det måste utnyttjas.

Prio ett idag och imorgon är att skriva färdigt ett första utkast till artikeln om regnbågsfamiljer. Ja, det verkar som att det är där fokus kommer hamna. Det fanns så många olika typer av familjer och risken fanns att arbetet skulle bli spretigt om jag inte valde en. Alltså blir det regnbågsfamiljer jag fokuserar på.

På återseende mina kära vänner!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0