Dagens duktiga

Egentligen är det här en kass rubrik. För den betyder att alla dagar jag inte har den så gör jag inget duktigt. Jag gör ju duktiga saker varje dag va? Men i alla fall. Jag har den ändå. Den brukar oftast betyda nån form av fysisk aktivitet. Så även denna dag.

Jag är nyss hemkommen från 5 km i spåret. Det kändes rätt skönt idag i det fina vädret. Men en sak är jobbigt. Kezo är sjukt långsam så måste liksom släpa honom runt för att få lite tempo på springandet. Det gör det hela mycket jobbigare. Hur ofta har man en tävlingshund som inte kan springa?? På tävling är det ju galopp och det är ju skillnad. Men ändå! Jag kan ju inte lämna honom hemma varje gång heller? Sjukt otidseffektivt. Tips?


Kommentarer
Postat av: Karin

Galopperar han inte när ni springer? Då springer du för långsamt :P

2010-05-06 @ 18:26:15
URL: http://kavitha.blogg.se/
Postat av: Anna

hahaha, den var bra Karin!!! :)



flexikoppel?? så kan han springa 5 meter bakom om han blir trött..

2010-05-07 @ 14:29:24
Postat av: Jocke P

Haha söt bild! Heja Kezo marathonhunden =)

2010-05-08 @ 14:38:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0