Pluggdag på stan

Just nu sitter jag på Steves nere på stan med Anja och pluggar. Eller ja, men typ. Kaffe och mat har också intagits och nu har jag en bloggpaus. Men annars skriver jag för fullt. Har 5000 tecken kvar vilket känns överkomligt. Jag har ju inget val så då är det ju bara att kötta text!

Böcker som ska in i texten är Hem och förskola, Förskolan i politiken, Barndomspsykologiska fasetter, Att fånga lärandet, Förskola och skola och Omsrogsbegreppet i förskolan. Glädjen infinner sig i kroppen och lyckan är total. Att ett arbete som är så roligt kan ha litteratur med så tråkiga titlar är för mig en gåta. Men men. Nu ska här skrivas så tangentbordet glöder!

Kommentarer
Postat av: Malin

Va duktig du är gumsan!

2010-03-28 @ 16:16:11
URL: http://lillgurka.webblogg.se/
Postat av: Simone

Hallå Ida! Hoppas kvällen din är perfekt, får la lägga sig lite tidigare pga den förlorade timmen:) eller vad säger du?

2010-03-28 @ 20:35:24
URL: http://fattybom.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0