Jobb och bokcirkel

Idag har jag jobbat på förskolan. Var jättekul att se barnen igen och blev ju ett kort uppbrott. Men nu dröjer det nog en stund innan jag återvänder. Ska hem över påsk. Kändes i alla fall skönt att känna att jag klarar av förskolearbetet när det är på riktigt också. Ida, snart färdig förskollärare!

Kvällen har spenderats hos Julia för bokcirkel med boken Patient 67. Det twistade slutet försökte redas ut och vi diskuterade språket, som vi gillade, och övriga handlingen. Bestämde också att vi ska träffas alla i nästa vecka och gå och se filmen tillsammans!

 

vi var alla överens om att det var en bra bok vi kan rekommendera andra att läsa!

 

Vi bestämde också att nästnästa bok som blev Andarnas hus, ska diskuteras över öl på Villervalla! Det blir trevligt! Men först en vanlig träff igenom om en dryg vecka för att diskutera Jag är femton och jag vill inte dö. Kul att vi är igång!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0