Härlig helg!

Home sweet home. I like!
Hos pappa nu med syster. Sprang 3,5 km efter frukost. Bra sätt att starta dagen på helt klart! Kom nyss hem från en cykeltur till stan där jag gjorde lite ärenden. Med ganska kraftig motvind var det ett litet träningspass även det.
Förvisso klämde jag i mig en liten chokladbit när jag kom tillbaka från cykelturen och kvällen hos Karin ikväll kanske inte blir den nyttigaste. Men kanske får jag acceptera att jag inte är nåt hälsofreak i ätande. Bättre då att ändra på motionen. Det känns bra och jag tror jag kommer kunna fortsätta hålla igång framöver!
Bra känsla i kroppen..
hittade en gammal bild från avslutningssittningen när jag var nolla på lärarprogrammet.. spexigt att den fanns på pappas dator?

Kommentarer
Postat av: Figge

nollegrupp 5 ftw :)

2010-03-25 @ 20:28:29
URL: http://mrfigge.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0