Saker jag borde göra men som aldrig blir av

Kalla mig inte lat. Jag kanske bara är tidseffektiv? Tidsoeffektiv? Snål? (haha, knappast) Fattig? (mer troligt)

- Köpa laddningsbara batterier till kameran så att jag kan börja använda den igen.

- Byta glödlampor i hallen (de har varit trasiga säkert ett år men öppnar man toalettdörren ser man fint där ändå!)

- Läsa färdigt de fyra olika böckerna jag påbörjat alternativt lägga undan de tre jag faktiskt inte kommer läsa färdigt på ett bra tag så de inte ligger ivägen överallt.

Kommentarer
Postat av: Malin

Mer än ett år =P Den var trasig när jag bodde i ryd med =D

2010-06-04 @ 14:53:00
URL: http://lillgurka.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0