Produktiv dag

Idag har jag:

- Jobbat min första dag. Fick gå bredvid idag och lära känna en av avdelningarna av de tre jag ska jobba på. Det kändes bra och jag tror jag kommer trivas fint! Har ca 70 barn att lära känna sammanlagt, men sakta men säkert ska det nog gå bra. Kan redan namnet på väldigt många av barnen!

- Cyklade till och från jobbet. drygt 5 km enkel tripp blir det ju ungefär en mil om dagen. Skönt att röra sig!

- Handlade rengöringsmedel och gummihandskar när jag kom hem och skurade och diskade i köket där mina kära grannar grisat ner gärnet med diverse avskedsmiddagar innan hemgång för sommaren. Nu är det lagamatvänligt där igen!

- Lagat två matlådor inför veckan. Man kan äta förskolans mat, men den kommer från storkök och var inte jätterolig det jag såg idag så jag tror jag kommer köra mest på egen. Lättare då jag inte äter kött också. Slippa specialbeställa.

Bra dag!

Kommentarer
Postat av: Hedvig

Härligt med en bra första dag! Konstigt att dm inte har vegemat per automatik, vad ska mina barn äta på dagis och skola om jag får några?

2010-06-15 @ 06:56:06
URL: http://trolleboll.wordpress.com
Postat av: Daniel

huh imponeras att du hinner med så mycket!!!!

2010-06-15 @ 21:40:45
URL: http://danielfagerholm.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0