Mycket vill ha mer, men verkligen inga ränder!

Jag och Maria har fått brunsjukan. Vi solar hejsan här i Ryd. Vi blir riktigt bruna och fina men helt galet petiga är vi. Inga axelband, uppknäppt bikini när vi solar på rygg. Inga solglasögon. En snygg bränna måste det vara. Annars kan det kvitta.

Dessvärre fick jag storhetsvansinne och tänkte att jag med mitt pigment tål hur mycket sol som helst. Så nu sitter jag med lite halvbränd hud och är bitter. Men det lägger sig nog om jag håller mig inne resten av dagen. Kvällspromenad får det bli idag så är jag nog brun och fin igen imorn!

 

Jag och Henke i kön in till Sommar-X igår. Visst har jag fått lite färg?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0