Vi återupplivar kontaktannonsen

Kärleken är blind?

Jag beundrar folk som vågar ge sig ut och söka kärleken, vilket sätt de än använder sig av så visar det på mod och styrka. Så se absolut inte detta som ett hån till ensamma människor. Detta är en kärleksförklaring till de som faktiskt gör något åt sin situation! Ett sätt att försöka är genom kontaktannons och ibland blir försöket ganska roligt för oss andra att läsa. Detta har jag och en jobbarkompis från Granngården tagit fasta på så vi har sparat guldkornen från kontakt-Land på kylskåpsdörren på jobbet. En kontaktannons. Ett försök att hitta kärleken.

Ett av guldkornen har liksom fastnat och får mig ibland att le..

Man 58 söker erotisk, levnadsglad kvinna.
Ålder, utseende nåt ev handikapp egalt.
Bor i eget hus på landet i mellansverige.
Många intressen. Våga svara, vi behöver varandra.
Du är unik som jag. Sv t "Våt varm sommar"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0