Brun ute, stökigt inne men sol i sinne

Galet härligt väder nu två dagar i rad! Sjukt bra att vi gjorde klart grupparbetet före 11 igår så att vi nu fått massa härlig sol på oss! Idag låg jag, Maria, Alexandra och Carro ute i solen mellan strax efter 11 och typ halv fyra.. Så stört skönt och lätt värt att jag är bara pyttelite bränd. Det lägger sig snart och blir en snajtsig bränna!

Igår kväll åt vi på [hg] för att säga lite hej då till Maria. En flaska cava, öl och trerätters blev en klart lyckad kväll! Tur att du har en vecka kvar Maria. Jag är inte redo riktigt än att säga hej då på riktigt.

 

puss!

 

Gårdagskvällen avslutades med Sherlock Holmes med Adde. Tenta-p-tider gör att man får ta vara på de kvällar där lite tid finns över. inte för mig alltså. Jag läser ju lärarprogrammet och har aldrig tenta-p. Men Adde har galet mycket att göra nu och jag är inte avundsjuk någonstans när vädret gör att man vill göra precis allt annat än att tentaplugga.

 

Sherlock Holmes var i alla fall riktigt bra! Kan lätt rekommendera!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0