Kontrakt påskrivet

Nu har jag skrivit på mitt kontrakt för nya lägenheten! Inser att det här är första gången som jag flyttar och måste lämna in en nyckel samma dag som jag hämtar den nya. Allt måste klaffa den dagen alltså. Tur att jag bor litet nu.

Eftersom suget efter flytt är typ megastort och mitt rum nu är till bristningsgränsen fullt med saker har jag redan nu packat två flyttlådor och fyllt två kassar med skräp. Det märktes knappt någon skillnad alls. Kommer få massa massa massa lådor.

Ska jag slänga eller behålla min pulka?

Är det ok att rensa skolådorna när jag flyttat och ser hur stor plats jag har för dem? De är ju redan packade som det är liksom.

Kommentarer
Postat av: Linda

Klart du ska spara pulkan, du får väl ett bra förråd när du flyttar =)

2010-07-06 @ 19:48:45
URL: http://lindafrodin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0