En rolig helg i Göteborg

Jag och Karin begav oss till Erika i Kungälv i helgen. Vi drack vin och hade det allmänt trevligt tillsammans i två dagar! Tack söta flickor!

 

Min älskade Karin

 

 

Eftersom min älskade Erika inte vill synas på bild får Juni representera henne!

 

 

 

Idag har jag avnjutit min första vardag med semester hemma i Linköping. Vädret har inte varit på topp men jag sov sjukt länge och har hunnit med ett agilitypass på hundklubben. Sådär slapp och skön dag alltså! Hundarna skötte sig fint och vi tränade mycket på fart, slalom och kontaktfält. Ett kortare pass då det blev ganska kvavt och varmt, men känns skönt att vi kom ut för träning!

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0