Det hettar till

Ja, värmen stiger och temperaturen i kroppen är i varmaste lagat emellanåt. Att ägna sig åt någon form av fysisk aktivitet mer än långsamma kortare hundpromenader är otänkbart. Jag anar hur det känns att befinna sig i klimakteriet.

Igårkväll gjorde jag, Anja och vänner till henne det enda rätta i väder som detta och satt på NH:s uteservering och drack rosévin och åt mat. En mycket trevlig kväll som avslutade en rätt tuff vecka på jobbet.

Imorse åkte jag, Adde, Anja och Johan med flera till Motala för häng på stranden. Dessvärre var inte solen jättenärvarande hela tiden men det var fortfarande väldigt varmt och vattnet var riktigt skönt! Att Sofi anslöt sig till oss under dagen satte pricken över i:et. Härlig dag!

Kvällen har bestått i fotboll och häng i soffan med Adde och nu sitter jag och slöar framför friidrott och hoppas att lägenheten ska svalkas ner något.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0