Dagens mindre trevliga lukt

Om en styck hund rullar sig i en styck död-och-har-legat-i-solen-flera-dagar igelkott, då luktar hunden sedan jätteäckligt. Varför tycker inte ovan nämnda hund samma sak? Varför tycker hon att ovan nämnda igelkott luktade grymt nice? Hunden är nu schamponerad och doftar återigen som hon ska.

Nu har jag officiellt semester. Jag har redan ångest över att jag låter den gå till spillo. Men är trött så ska vila lite till innan jag tar tag i resten av dagen. Imorgon bär det av till Erika i Göteborg! 4 timmar i buss. Yey!

Kommentarer
Postat av: Karin

Härligt :) Ses i Göteborg, är inne några minuter innan 13.

2010-07-16 @ 14:31:58
URL: http://kavitha.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0