Vilket grymt pass!

Är precis hemkommer från ett kombinerat skivstång- konditionspass på Friskis. Vad härligt sjukt jobbigt det var! 70 minuter utan vila. Först ren styrka med skivstång sen en avslutande kvart med kondition. Bara en kvart? tänker ni nu. Men det var explosiva övningar i full fart. Hopp och studs och tempo tempo tempo. Efter ett långt fyspass. Jobbigt!

Det som är så bra med att gå pass tycker jag är att även om man är trött som en bäver så kör man stenhårt ändå eftersom hela salen är full med andra som också kör, fast dom är lika trötta dom. Sen har man utöver det en instruktör som pushar och pressar liite mer än man orkar själv. Ja jösses, idag kände vi att vi levde!

I sommar kommer jag susa fram på agilitytävlingarna!

Kommentarer
Postat av: Mikaela Urbom

Härligt :D älskar att ta ut mig på träningspass :D edorfiner och adrenalin e nice!

2010-01-20 @ 12:29:07
URL: http://mikaelaurbom.blogg.se/
Postat av: Hedvig

Oj vad jag blev sugen nu! Av med gipset bara.. :P

2010-01-20 @ 13:16:24
URL: http://trolleboll.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0