Vad ska jag göra 2010?

En ny blogg kräver nya mål med livet. Ett nytt år lika så. År 2010 började svajjigt, men nya saker väntar och det kommer bli ett förändringens år.

Så vad ska jag göra med året?

- Opponera på examensarbetet och få det godkänt och därmed få en lärarexamen.
- Bredda mig en extra termin för att därmed få behörighet att arbeta även i förskolan.
- Få ett jobb i skola eller förskola.
- Flytta.
- Träna och tävla Kezo i agility så att han kommer upp i hoppklass 2.
- Hålla Jonna igång så att hon fortsätter vara pigg och göra en seniorkontroll under hösten.
- Använda mitt träningskort på Friskis & Svettis som jag skaffade idag.
- Må bra!

Ja, ni ser. Det är stora förändringar på gång i mitt liv och jag ser verkligen fram emot att skaffa mig ett liv som vuxen. Det är nu det börjar..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0