Mira Ku

Jag känner att jag redan från början här ska berätta för er vem Mira Ku är.

När jag gick gymnasiet fick jag en häst. En liten vit, bockande häst. Hon hette Mira Ku, kallades Mira, och hon var speciell, genomsnäll, mysig och till en början svår för mig att hantera.

Med åren blev både jag och Mira mer samspelta och tillsammans hade vi många fina turer i skogen. Många mysiga kelstunder i boxen och på något vis har den där hästen hängt sig kvar i mitt medvetande.

Efter ungefär fyra år jobbade jag heltid och då räckte inte tiden till längre. Jag hade nyss skaffat en liten hundvalp vid namn Kezo och jag fick välja mellan ett liv med hund, eller ett liv med häst. Valet blev hund och det har jag inte ångrat. Men Mira kommer alltid att vara hästen som hette Mira Ku!



Den vackraste hästen..

Följ min blogg med bloglovin

Kommentarer
Postat av: Annie

Så himla fin :) Men det är Kezo också :)

2010-01-12 @ 10:07:25
URL: http://klanto.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0