Hälsotema idag

Idag har jag rört på mig såhär mycket:

- 1 timmes promenad med Jonna som inte skulle få följa med på agilityträning.
- Agilityträning i Naterstads ridhus med Hedvig och Linnea.
- Ett danspass på Friskis & Svettis.

Promenaden var skön och Carro gick med oss vilket var trevligt! Hon ska läsa i Paris i vår så får passa på att träffa henne nu innan hon ger sig av. Jonna njöt av att vara ensam hund ute och fick vara lös nästan hela tiden i skogen.



min söta gammeltant...

Agilityträningen var den första på väldigt länge. Det behövdes. Till en början var Kezo stressig, gapig och ofokuserad precis som han brukar vara efter ett långt uppehåll. Efter ett tag släppte det dock och jag tycker han gick riktigt bra mot slutet. Bra slalomingångar och riktigt hyffsat framåtsug!

Danspasset var roligt, men svårt! Jag och Julia var som tur är inte de enda som tyckte rörelserna var ruggigt svåra utan de flesta dansade runt lite lätt förvirrade större delen av tiden. Jobbigt var det i alla fall och det var ju meningen!

Kommentarer
Postat av: Malin

Vilka duktiga hurtbullar jag har till kompisar! =)

2010-01-14 @ 00:18:34
URL: http://lillgurka.webblogg.se/
Postat av: Emma

Vilken sööt hund! ^^

2010-01-14 @ 19:41:42
URL: http://jageja.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0