Dåligt väder och förhoppningar om en bra helg

Ja, jösses vilket tråkigt väder det är idag! Borde göra något kul med hundarna, men jag är inte alls sugen på att lämna inomhus. Ska snart till tvättstugan, de får väl följa med då så har vi lite snöbollskrig. Det är nog det enda som går att göra i ett snökaos?

Har precis planerat helgen lite. Malin kommer hit från Kalmar och fredagen kommer bestå i ost- och vinkväll hos mig med vänner för vidare utgång till [hg]. Var länge sen jag var ute och dansade. Det ska bli kul!

Jag och Malin


Apropå dans ska jag och Julia på danspass på Friskis ikväll. Det var en annan instruktör ikväll och hoppas hennes rörelser är lite mer strukturerade. De skulle tydligen vara det enligt de som gått på hennes pass tidigare. Så håll tummarna för att jag i alla fall gör några rörelser åt samma håll som de andra!

Kommentarer
Postat av: Sofi

Ja vi rockar! Det är svårt att vara så gamla men ändå så grymma som oss heheh...Som sagt 10 år..tick tack



Puss

2010-01-20 @ 14:07:03
URL: http://aventyrpag.blogg.se/
Postat av: Malin

Sötis! Det ska bli awesome i helgen, längtar så! Hoppas du dansar dig svettig ikväll så får ni visa hur det går till på riktigt på fredag! Pussa!

2010-01-20 @ 15:56:20
URL: http://lillgurka.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0