2 gånger [hg]

I fredags kom Malin hit. Så himla kul att träffa henne igen! Hon, jag, Julia och Maria hade ost och vinkväll i min korridor. Snackade skit och hade allmänt trevligt! Lite fler folk ramlade in och det blev en väldigt trevlig kväll rakt igenom.

Som sig bör gick vi vidare till [hg] sen där vi dansade, skrattade och umgicks med folk till stället stängde och vi fick lov att bege oss hemåt. En jätterolig kväll var det. Tack söta flickor för den!

Igår åt vi mat på stan under dagen och jag skrattade nog nästan ännu mer då. Humöret var riktigt bra under dagen! Så när Julia och Kinell undrade om jag vile joina dom för en öl hos Kinell och vidare utgång till [hg] tänkte jag att jag lika gärna kunde titta förbi.

En väldigt lustig kväll blev det där inget var som det brukar. Konstigt folk på [hg]. En dunderlång kö in så vi frös fötterna av oss i över en halvtimme medan vi trängdes med andra i den långa kön. Ja, lustig är nog ända ordet kan jag använda för att beskriva kvällen. Lustig.

Nu ska jag snart ner på stan igen och fika med Malin och de andra. Hon åker igen idag vilket är tråkigt. Men så är det och så måste det bli!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0