Nya träningskläder gör träningen roligare!

Idag var jag och Julia på stan för att införskaffa lite nya träningskläder. Jag köpte ett nytt vanligt vitt linne på HM och ett par nya träningsbyxor på Stadium som såg ut ungefär så här:



Var lite andra detaljer och så på dom men i stort sett. Långa tajta byxor med en liten dragkedja längst ner där bak på benen. Jättesköna att träna i var de verkligen! Kände mig väldigt rörlig och smidig och inte det minsta valrossig! Tror de passar fint när jag ska börja springa ute senare i vår också!

Träningen idag bestod i Skivstång / kondition 70 minuter. Som vanligt ett kanonpass där man verkligen känner sig genomkörd efteråt! Skönt!

Kommentarer
Postat av: Karin

Duktig du är!

2010-02-03 @ 11:53:42
URL: http://kavitha.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0