Snart är det jul igen

I helgen var jag hemhemma och firade jul med familjen. Handboll, vinterstudion och ja, det vanliga när man firar jul! Sen slängde vi in lite julklappar, julmat, glögg och pepparkakor också. För att vara lite wild and crazy sådär! Kvällen avslutades med sällskapsspel!

En mysig helg med familjen och många fina julklappar fick jag! Bland annat en ukkulele och pysselsaker som jag kanske ska fixa lite med nu.

Jag har också fixat lite med designen på bloggen så den är mer julig. Lite i alla fall. Med lite mer tid skulle det nog kunna bli bättre, men det får duga för denna jul! Ska fundera på nåt till nästa år sen. Tjusigt värre tycker jag allt det ska bli då!

Kommentarer
Postat av: Karin

nämen jag är ju med :) God Jul!

2010-12-20 @ 17:26:40
URL: http://kavitha.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0