Jag skulle kunna visa en tomte

Jag har julpyntat lite idag. Inte så mycket men lite. Jag orkade inte stryka dukarna så de kunde se bättre ut. Men man kan inte vara perfekt. Jag är rätt långt ifrån. Nu dricker jag glögg och äter pepparkakor för att förstärka julkänslan.

Den har hållt sig borta i år. Julkänslan. Därför körde jag och ungarna igång en julskiva på jobbet igår och målade tomtar och julgranar. När vi fick myror i benen dansade vi ringdans till Hej tomtegubbar! Har jag sagt att jag älskar mitt jobb och mina ungar?

Det som är dumt är att min kamera inte vill samspela med min dator. Kanske gick något sönder när jag och Kezo var ute och fotade i snön när det var sjukt kallt förra helgen. Kanske är min dator trött på livet. I vilket fall ska jag testa med minneskortsläsare när jag får tag på en sådan. Så länge får ni klara er utan bilder på mitt fantastiska julpynt. Troligen kan ni hitta andra nästan lika fina bilder på i stort sett vilken annan blogg som helst om livet i stort. Så spana runt om ni är sugna på tomtar och ostrukna juldukar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0