Här sitter jag och dricker te

Blev ivägkörd från Adde idag. Plugg och åter plugg stod på schemat. Så eftersom jag planerar sämre än sämst begav jag mig till statoil för att inhandla lite choklad och andra nödvändigheter inför kvällen då mina fina tjejer kommer hit för en mysig kväll med sällskapsspel och choklad!

Gårdagen var bra. Ja, det hände att jag saknade min familj. Den sargade och ivägflyttade familjen som i år befann sig på fem olika destinationer i världen. Men jag har ju en egen liten familj nu. Jag, Adde och Kezo begav oss till Addes släkt och åt massvis med god mat, spelade julklappsspel (ja, det gick bra för mig även denna gång) och hade det trevligt.

Jag har spelat hem galet mycket te i år under julklappsspelens gång. Det är kul! Men jag måste ju använda allt te jag har också. Det är ju så gott! Så nu dricker jag te! Te ska bli mitt nya kaffe tror jag. Jag tror att kaffets uppiggande effekt bara är en illusion.

Får fortfarande inte in några bilder i datorn. Har konstaterat att det troligen är USB-kontakten i datorn som sagt adjö till världen. Så här kan ni få en annan!

 

som Maria Montazami skulle ha sagt: Mums!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0