Det kostar att ligga på topp

Klockan är snart tio. Eller ja, den är tio. Bara barnet om det fortfarande varit semester. Nu överväger jag sömn. Det kommer bli sömn! Jag som skulle städa, kanske packa lite, gå en långpromenad. Det hände inte mycket alls. En inte så lång promenad och dammsugning. Första veckan efter semestern gör mig helt klart grymt trött. Skönt att det snart är helg! Då ska jag:

Vila fredag kväll och njuta av att inte behöva sätta klockan på lördag.

Leka med älskade Sofi som är i landet igen lördag dag.

Få besök av mamma med man lördag kväll.

Följa med mamma med man på hästtävlingar söndag.

En bra helg tror jag bestämt!

Kommentarer
Postat av: Hedvig

Det låter skönt! Själv ska man ju tävla i regn...

2010-08-13 @ 06:47:56
URL: http://trolleboll.wordpress.com
Postat av: Anna

låter som en toppenhelg! :)

2010-08-13 @ 19:48:46
Postat av: Sofi

Men jag vann...för jag fick umgås med världens underbaraste IDA...

2010-08-18 @ 10:30:15
URL: http://aventyrpag.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0