Värsta bra dagen

Vaknade lite lätt hopskrynklad i Karins något för korta soffa. Åt mysig frukost hos Karin och begav mig sedan hem till mamma igen. Sedan har dagen varit så här:

- God påsklunch

- Agilityträning i Hjo med mamma som coach. Gick för det mesta bra. Kondition behövs hos både mig och hund.

- Skönt häng vid numera befintlig dator hos mamma.

- Start av eld med gamla brädor och ris.

- Eldvakt med mamma och Ted.

- Eldvakt själv. Mamma anländer med ett stycke glas rödvin.

- Eldvakt drickandes ett stycke glas rödvin.

- Ätandes av mat drickandes ett stycke glas rödvin till.

- Ätandes glass och mammas egentillverkade chokladsås.

- Matkoman checkar in.

- Lite surfande och ja, ni ser ju, bloggande.

- Nu ska jag snart sova i sjukt skön säng.

Vintern rasat ut.. lalala.. I like det vi kallar vår.

Puss på er!

Kommentarer
Postat av: maygol

Hahaha eller hur! Tydligen är det väldigt vanligt att det kittlas i fötterna... nerver!



Ooohh niceybicey :D Jag har också en plan på nack-tatuering, men får inte göra den före karln :P XD

2010-04-05 @ 09:46:02
URL: http://lastchancedance.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0