Snart är det valborg

Det har lite undgått mig i år och insåg häromdagen att jag inte har nåt inplanerat alls. Nu verkar det dock bli nån form av galej uppstyrt här i Ryd så jag går nog inte lottlös ur kvällen. Grill, öl och vänner kan göra vilken valborgskväll som helst rätt nice.

Man måste inte åka till Uppsala har jag hört. Född och uppvuxen utanför Uppsala som jag är har jag ändå aldrig festat där på valborg vilket ju egentligen är skamligt. Tittade ju på forsränning och mösspåtagning de flesta år som liten med familjen men sen vi flyttade därifrån (innan jag började med festande) har jag liksom inte återvänt.. Västergötland blev hemma. Nu är jag mitt inne i att göra Linköping till hemma. Det har tagit några år.. Studentlivet levs lite i en bubbla och korridoren känns sällan som ett hem.. Nu ska jag förhoppningsvis få jobb och bosätta mig här i något annat än en korridor om allt går som jag tänkt (ja, jag vet, jag har ändrat mina planer) så nu ska jag försöka hitta min plats i staden.. Det går nog bra tror jag!

Kommentarer
Postat av: Linnea e

snyft...

2010-04-28 @ 15:19:57
Postat av: lukes

Vilken fin header :D

2010-04-28 @ 15:49:39
URL: http://modegrabben.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0